GENERELT

Velkommen til Butik Ottos webshop. Vi gør vores bedste for at dine varer kommer sikkert frem til tiden.

 

Navn: Butik Ottos
CVR: 40823387
Adresse: Lyngby Hovedgade 15, 2800
Kongens Lyngby

Mail: kundeservice@butikottos.dk

 

PRISER OG BETALING

Når du har færdiggjort din bestilling, udfylder du dine personlige oplysninger samt kreditkort-information. Herefter modtager du automatisk en ordrebekræftelse på mail og efterfølgende får du en mail om pakkens tracking oplysninger.

 

Vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte varer. I tilfælde af udsolgte varer, vil du hurtigt modtage en mail, hvor du informeres herom.

Alle priser er inkl 25% moms og kun gældende inden for Danmarks grænser

 

LEVERING OG FRAGT

Leveringstid normalt inden for 1-3 hverdage. Vi bestræber os på at pakke din bestilling hurtigst muligt.

En del-levering kan aftales, hvor fragt på restordre pålægges butik Ottos. Dette aftales via mail kundeservice@butikottos.dk

Butik Ottos tilbyder gratis levering til pakkeshop i Danmark på ordre over 999,- Fragt på ordrer under 999,- udgør 39,-

Click and collect

Bestil og betal på webshop og afhent dine varer i butik Ottos i Lyngby.

 

RETURNERING OG FORTRYDELSESRET I WEBSHOP

Som forbruger har du 14 dages returret på køb i webshop fra den dag, du modtager dine varer.

Varerne skal være ubrugte og i samme stand, som ved modtagelsen samt med alle mærker intakte. Herunder “Plombering”-tag, som er påført alle varer fra butik Ottos. Ved ønske om returnering bedes du skrive en mail til kundeservice@butikottos.dk herefter får du tilsendt oplysninger om modtageradressen

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Ved fortrydelse af købet kan du ikke nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Bemærk at hvis der anvendes gavekort eller tilgodebevis som hel eller delvis betaling, bliver beløbet ikke udbetalt, men tilbageført på tilgodebeviset i tilfælde af returnering.

 

REKLAMATIONSRET

Varer fra Butik Ottos er omfattet lovens krav om 2 års reklamationsret.

Reklamationer repareres vederlagsfrit af butik Ottos eller leverandør, alternativt tilbydes - hvis muligt - ny vare. Undtaget herfra er ved forkert håndtering af varen samt naturligt slid.

Det er vigtigt, at butik Ottos kundeservice kontaktes ved reklamation, inden varen returneres. Send ordrenummer samt billeder af reklamationen til kundeservice@butikottos.dk

Reklamation uden forudgående kontakt til kundeservice samt uden original kvittering vil blive afvist.

 

REGISTRERING AF PERSONOPLYSNINGER

Medlemsskab hos Butik Ottos er gratis og uden købsforpligtelser. På registreringssiden “Klub Ottos” udfylder du de nødvendige data.

For at få adgang til din private konto på butikottos.dk skal du registrere navn, mail og telefonnummer. Du skal også opgive et personligt password.

Du kan når som helst ændre dine personoplysninger i din profil. Det tilrådes, at personoplysninger bliver kontrolleret og opdateret af kunden for at sikre, at information og ordrer bliver leveret til rette person/adresse.

Alle kundemedlemmer vil modtage mails fra os om nyheder, udsalg eller events. Vi bestræber og på at sende få men nyttige mails. En kunde har ansvaret for at beskytte sit password på samme måde som man gemmer sin pinkode til sit kreditkort, så det ikke kommer i uvedkommendes besiddelse.

 

Butik Ottos er ansvarlig for alle personlige oplysninger som opbevares ved registrering og køb.

Butik Ottos forpligter sig til ikke at sælge oplysninger i registret til tredjepart uden kundens samtykke. En kunde accepterer dog, at UP må videregive nødvendige oplysninger til tredjepart til brug ved udestående fordringer.

Personoplysningerne vil kunne benyttes så længe du er aktiv bruger hos butikottos.dk.

 

Personoplysningerne vil blive opbevaret indtil du sletter din konto eller du beder om, at de bliver slettet i vores kundedatabase.

Personoplysningerne registreres hos butikottos.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på mail.